Sabtu, 13 Februari 2010

Music dan Lukisan

salam....saya farhat dan ini merupakn pertama kali saya menulis blog setelah di ajak oleh

kawan saya bernama Teera hani....



ok let start...Finger On..start writing..1-2,step by step..yeah



Music...dengan lukisan yang mana beri kesan mendalam pada diri awak..

pada pendapat saya..kedua-dua saling berkait rapat..

music merupakan tempat manusia menunjuk kan bakat, dan perasan yang digubah

dlam melodi indah dan bertujuan untuk menghibur kan manusia ketika saat duka dan

lara,gembira kemarahan..saya juga mengunakan sepenuh nya kuasa music ini..dimana dapat

mengubati hati yang luka..luka.....



Lukisan..sebenar nya hobi saya melukis..ia dapt memberikan saya ketenangan tika melukis

tapi sejak akhir2..ini ability saya untuk menunjukan emosi saya dia dalam lukisan sudah

berkurang di sebab kan usia yang makin meningkat...kematangan fikiran memaksa saya

berpijak pada realliti bukan fanstasi....kemahiran saya ber-imaginasi

memboleh kan saya melukis dengan baik namun xcukup baik untuk..cemerlang dlam

mata pelajaran lukisan kejuruteraan..tapi uat ape ada semua tu....

sebaik mana saya dlam bidang tesebut...saya masih dapat nak curi hati sesiapa,..


for now biarlah hati diubati dengan masa....sowei lah off topic..haha


Finger off

Farhat...




2 ulasan: